کد خبر : 18484
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
125 views

مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد:

گام بلند مراکز نیکوکاری محله‌محور در عدالت توزیع خدمات

گام بلند مراکز نیکوکاری محله‌محور در عدالت توزیع خدمات
مدیرکل کمیته امداد مازندران با تاکید بر حمایت از مددجویان، گفت: عدالت توزیع خدمات با فعالیت مراکز نیکوکاری محله‌محور انجام می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ میثم معافی صبح امروز به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شبکه خیر و احسان در توزیع خدمات به مددجویان کمیته امداد تلاش دارد بهترین خدمات را ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: کمک نوع‌دوستانه مردم به نیازمندان(قرص‌الحسنه)، عدالت اجتماعی و مردم‌سپاری سه رویکرد مهم کمیته امداد استان برای انجام ماموریت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان در سال گذشته در جشن نیکوکاری ۶۲۰ میلیارد ریال کمک کردند، تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود ۲ هزار میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شود.

این مسئول با اعلام اینکه ۸۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳هزار و ۵۷۰ خانواده از مددجویان تحت حمایت با تلاش خود و هدایت به سمت کسب مهارت، اشتغال و در آمدزایی به توانمندی اقتصادی رسیده و از حمایت کمیته امداد خارج شدند.

معافی ادامه داد: افراد بازتوان که کمتر از ۵۵ سال سن و استعداد شغلی دارند با مهارت‌آموزی از تسهیلات اشتغال برخوردار و خودکفا می‌شوند.

وی از فعالیت ۸ هزار و ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در استان در ۵ هزار محله شهری خبر داد و گفت: تلاش ما در راستای مردمی‌سازی انجام امور و واسپاری انجام امور خیر به مردم است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات دولتی و تکلیفی بانکی ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با ۱۶ هزار فرصت شغلی پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ۲۳۰ هزار نفر عضو صندوق امداد ولایت در استان هستند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معافی گفت: از محل جزء سه اعتبارات استانداری ۲۹۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد که بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.