کد خبر : 18642
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
129 views

مدیرکل استاندارد مازندران خبر داد:

اجرای طرح ویژه عیدانه تا ۱۵ فروردین سال آینده در مازندران

اجرای طرح ویژه عیدانه تا ۱۵ فروردین سال آینده در مازندران
مدیرکل استاندارد مازندران از اجرای طرح ویژه عیدانه تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد و گفت: در این طرح کالاها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی در راستای ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران، نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد ملاعلی‌پور مدیر کل استاندارد مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان استاندارد برای استان‌ها به طرح عیدانه باز می‌گردد که در این طرح مراکز پر تقاضا مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: پایانه‌های مسافربری، واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار، قنادی‌ها، آجیل فروشی‌ها، قالیشویی‌ها و غیره از جمله این مراکز هستند.

مدیرکل استاندارد مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین موارد مورد مطالبه به کمیت باز می‌گردد که در سال جاری بحث کمیت فرآورده‌های پیش بسته‌بندی مورد توجه جدی قرار داشت.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری به صورت منسجم این طرح اجرا و نتایج خوبی حاصل شد که در این راستا، ۵۰۰ فرآورده‌ مورد آزمون کمی قرار گرفت و میانگین آن ملاک سنجش است.

ملاعلی‌پور بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار نمونه به لحاظ کمی توسط همکاران ما مورد آزمایش قرار گرفت و سوابق این فرآورده‌ها به ثبت رسید.

وی عنوان کرد: این طرح در سال ۱۴۰۳ با جدیت بیشتری در واحدهای تولیدی مازندران به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل استاندارد مازندران اعلام کرد: وقتی مصرف‌کنندگان محصولی را می‌خرد باید وزن کمی محصول مطابق با وزن درج‌شده بر روی برچسب محصول باشد.

این مسئول ادامه داد: اقدامات قانونی برای متخلفان همراه با جرایم ریالی برای کاهش تخلفات صورت گرفت.

ملاعلی‌پور تاکید کرد: در سال جاری بیش از یک و نیم میلیارد تومان جریمه برای واحدهای صنعتی متخلف صادر شد که عمده تخلفات مرتبط با مواد غذایی و شوینده بوده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.