کد خبر : 19200
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
118 views

مدیر کل پست مازندران:

بیش از ۱۶ هزار معبر و کوچه مازندران فاقد اسم هستند

بیش از ۱۶ هزار معبر و کوچه مازندران فاقد اسم هستند
مدیر کل پست مازندران گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار مکان در حوزه شهری در استان‌مازندران داریم و همچنین یک میلیون و ۶۴۰ مکان روستایی وجو دارد و بیش از ۱۶ هزار و ۸۹ معابر و کوچه مازندران اسم ندارند.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن بخشی مدیر کل پست استان مازندران، دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری بهشهر در جمع مدیران اظهار کرد: مردمی سازی را باید در نگاه پست دید، اما سربازان گمنام و ناآشنا هستیم.
وی افزود: میزان وارده به پست مازندران در سال گذشته ۸ میلیون و صادره ۷ میلیون بوده است.به گفته‌ مدیر کل پست مازندران، میزان سرانه پستی مازندران ۶ بوده است که این رقم در کشور ما ۷ در عربستان ۵۶ در ترکیه ۷۰ و در کشورهای اروپایی ۸۰۰ و در آمریکا هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.
بخشی گفت: مگر نه اینکه دغدغه قاچاق کالا را داریم و ترافیک و مسائل محیط زیستی دغدغه است و نباید خودپستچی گری انجام شود بلکه ناوگان پستی نماینده بی واسطه ادارات است و کارها را به درستی انجام‌می دهد.
وی افزود: در حوزه فرهنگ، ورزش، اجتماعی، حداقل کردن مصرف بنزین، محیط زیست و.. پست وارد می شود و نیازها را برطرف می کند و مردم سالاری همین است.
مدیر کل پست مازندران گفت: ناهنجاری های اجتماعی بواسطه پست حل می شود.
وی تصریح کرد: یک میلیون و ۸۰۰ هزار مکان در حوزه شهری در استان‌مازندران داریم و خمچنین  یک میلیون و ۶۴۰ مکان روستایی وجو دارد و بیش از ۱۶ هزار و ۸۹ معابر و کوچه مازندران اسم ندارند و در بهشهر ۷۱ هزار و ۱۶۹ واحد مسکونی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد تجاری وجود دارد و برای رسیدن به اطلاعات درست نیاز به داده داریم.
بخشی گفت: هیچ حوزه شهری شهرستان بهشهر  کدپستی جدید ندارد و تنها در دو روستا کیو آر نصب شده است.

وی افزود: شهرداری و دهیاری ها مکلف اند نسبت به ساماندهی معابر فاقد نام اقدام کنند.

به گفته‌مدیر کل پست مازندران ۴۹۳ خیابان و کوچه در بهشهر اسم ندارد و ۳۵ هزار و ۶۲ پلاک شهرداری ندارد و باید رفع شود تا برنامه ریزی منسجم داشته باشیم.

این‌مسوول یادآورشد: بانک اطلاعاتی مهم است و سال ۱۴۰۵ سرشماری جمعیتی است و اگر پلاک شهرداری و کدپستی نصب نشود با ناهنجاری روبرو ایم و باید اطلاعات توسط مردم اطلاع رسانی شود و گرنه خدمات عمومی نصب می شود.

وی گفت: اهمیت موضوع مهم و از اقتصاد مقاومتی و تکلیف است و باید بانک اطلاعاتی تهیه شود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.