کد خبر : 19186
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
114 views

رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش مازندران:

محافل انس با قرآن در مدارس مازندران برگزار می‌شود

محافل انس با قرآن در مدارس مازندران برگزار می‌شود
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: محافل انس با قرآن در مدارس مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد سقایی صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: تاکید ویژه ای نسبت به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی داریم و در سالجاری چهل و دومین دوره این مسابقات برگزار می‌شود.
وی افزود: نمایشگاه‎های قرآن فرصت بسیاری خوبی است که تلاش‌های فعالان فرهنگی در این حوزه به خوبی دیده شود.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این دوره از نمایشگاه به خوبی دیده می‌شود، تصریح کرد: با در کنار هم قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در این مجموعه به نوعی تبادل تجربه هم صورت می‌گیرد.
سقایی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش مازندران فعالیت مناسبی در ترویج و آموزش قرآن دارد و فعالیت مراکز قرآن کریم این نهاد به عنوان یکی از مراکز آموزش تخصصی مورد توجه است.
وی همچنین به میزبانی مازندران در برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور در استان اشاره و یادآور شد: راه‌اندازی پویش‌های مختلف دانش آموزی باید به گونه‌ای باشد که نه تنها دانش آموز بلکه خانواده‌‌اش هم در این پویش مشارکت کند‌.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در ارتباط با نمایشگاه سالجاری به رونمایی اثر قطعه اسماء‌الحسنی ویژه دانش آموزان مراکز منتخب دارالقرآن استان اشاره کرد و افزود: مراسم ویژه‌ای برای این موضوع در سالن اصلی ارشاد استان در نظر گرفته شده است.
سقایی دیگر برنامه‌های این نهاد آموزشی در این نمایشگاه‌ را ویژه برنامه “قرآن بخوان و جایزه بگیر” ذکر کرد و گفت: مسابقه طرح مصباح الهدی ویژه دانش آموزان در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.
انتهای خبر/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.