کد خبر : 19408
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
116 views

استاندار مازندران در در مراسم روز ارتش مرکز مازندران اعلام کرد:

اثبات توان‌مندی کشور با همکاری همه نیروهای مسلح در تنبیه رژيم صهيونيستی

اثبات توان‌مندی کشور با همکاری همه نیروهای مسلح در تنبیه رژيم صهيونيستی
استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان و قدردان نیروهای مسلح هستند، گفت: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری همه نیروهای مسلح در تنبیه رژيم صهيونيستي اثبات میزان توان‌مندی کشور در حفظ امن کشور است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در مراسم روز ارتش مرکز مازندران با گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۴۰ شهید استان اظهار کرد: اظهار کرد: امروز روز یادآور رشادت‌های نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح با اقتدار از کشور حفاظت می‌کنند، افزود: امروز نیروهای مسلح در منطقه حصارهای امن برای ملت بزرگ ایران هستند.

استاندار مازندران به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: ولایت‌پذیری و مردمی‌بودن از ویژگی‌های بارز نیروهای ارتش است.

این مسئول قدرت نیروهای مسلح ایران را ایمان، فرماندهی هوشمندانه با رویکرد ارزشی و معنوی عنوان کرد و ادامه داد: امروز ارتش مقتدر به تجهیزات مدرن و هوشمند مجهز شده است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه اقتدار نیروی‌های مسلح هیمنه دشمن را درهم شکست، خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار ایران برپایه نیروهای مومن و انقلابی هرگز قابل شکست نخواهد بود.

وی گفت: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری همه نیروهای مسلح در تنبیه رژيم صهيونيستي اثبات میزان توان‌مندی کشور در حفظ امن کشور است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان و قدردان نیروهای مسلح هستند، ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در قلب و جان مردم جای دارند و به نیروهای مقتدر مسلح افتخار می‌کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه پیام ایران در عملیات وعده صادق برای تمام دنیا واضح و روشن بود، تصریح کرد: حرکت اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد در حال توسعه نهضت عاشورایی برای اثبات حقانیت امام حسین(ع) در دنیا هستیم.

حسینی‌پور ادامه داد: حرکت انقلابی سپاه نشان دادند که حاج قاسم و شهدای عزیز زنده است، ادامه داد: شهادت در راه خدا افتخار همه ماست چرا که مسیر ما مسیر کربلا است و مردم ما عاشورایی هستند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران با خط مشی انقلابی خدمت به مردم را در اولویت خود قرار دهند، بیان کرد: مدیران جهادی و میدانی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.