کد خبر : 19461
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
110 views

رئیس هیات موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران خبر داد:

رتبه برتر دو مازندرانی در مسابقات اتوموبیلرانی کشور

رتبه برتر دو مازندرانی در مسابقات اتوموبیلرانی کشور
امیر صفاری و بهزاد ضیغم دو چهره شناخته شده اتوموبیلرانی مازندران در مسابقات کلاس ۶ سیلندر توربو، کلاس آزاد و «دِرَگ»(مسابقه شتاب) کشور رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.


به گزارش تیتر شمال؛ هادی حق‌پرست رئیس هیات موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران، اظهار کرد: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس ۶ سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این ۲ رشته برگزار شد توانست ۲ رتبه کسب کند.

وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس ۶ سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد.

رئیس هیات موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در ۲ کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیات تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.