کد خبر : 19483
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
110 views

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

بازداشت کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی قائم‌شهر به اتهام تخلفات مالی

بازداشت کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی قائم‌شهر به اتهام تخلفات مالی
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس پوریانی اظهار کرد: یکی از کارکنان یک دستگاه دولتی در قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با ماموران دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت شد.

وی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، در یک پرونده‌ مرتبط با جرائم بهداشتی وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سوء‌استفاده از جایگاه اداری را داده بود.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: این شخص در مرحله نخست مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرد و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، در حین ارتکاب جرم و پس از دریافت سکه‌ها، توسط ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

پوریانی افزود: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرائم ارتکابی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

به گفته وی، تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است و برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.