کد خبر : 19508
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
109 views

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

دعوت از دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور

دعوت از دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وظايف و مأموريت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی در طرح نور بر حضور موثر اين دستگاه‌ها در کنار پليس تأکيد کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار کرد: طرح عفاف و حجاب که در قالب طرح نور از ۲۵ فروردین ماه سال جاری در سطح کشور و همزمان در سطح استان مازندران کلید خورد با توجه به گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌دهنده آن است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح استان نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌های آینده روند بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

وی تصریح کرد: اقبال مردمی نیز نسبت به اجرای این طرح بسیار خوب اریابی شده که با اجرای پویش بزرگ زنجیره مردمی در سواحل دریای مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق و طرح نور از سوی مردم ولایتمدار استان نمایان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: روز به روز بر این حمایت‌ها افزوده می‌شود که جا دارد، ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار و مومن استان از تلاش‌ها و زحمات همکاران خود در جای جای استان که شبانه‌روز در اجرای این ماموریت فعالیت دارند، قدردانی کنم.

مفخمی‌شهرستانی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های ۳۲ دستگاه اجرایی در طرح عفاف و حجاب، افزود: این دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در حوزه میدانی به وظایف خود عمل کنند.

وی از همکاری و تعامل خوب سپاه کربلای استان، نیروی مقاومت بسیج و همیاران پلیس در این طرح قدردانی کرد و ادامه داد: ستاد احیاء امر به معروف، گروه‌های مطالبه‌گر و دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که جامعه هدفی دارند و تعداد زیادی از زنان و دختران در آن جامعه حضور دارند، باید در کنار پلیس به مجموعه انتظامی برای اجرای هر چه بهینه این طرح کمک کنند.

فرمانده انتظامی مازندران بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در میدان و پوشش تمام نقاط و اجرای موفق این طرح تاکید کرد و گفت: اگر مجموعه ۳۲ دستگاهی که در طرح عفاف و حجاب برای آنان وظایفی تعیین‌شده در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند، طرح بسیار موفقی خواهد بود که اقبال مردمی را به همراه خوهد داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.