کد خبر : 10776
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
120 views

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده هراز بسته شد

جاده هراز بسته شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز از امروز بمدت چهار روز به علت عملیات راهداری مقطعی بسته شد.


به گزارش تیترشمال؛ یدالله جهان تاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده‌ای در جاده هراز کیلومتر ۶۴ تا ۵۰۰ محدوده آب اسک محدودیت‌های ترافیکی اعمال شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ از امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز شد و  تا ۳ اسفند ادامه دارد، افزود:این محدودیت در روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به غیر از روز‌های دارای شرایط جوی خاص خواهد بود.

این مسئول گفت:اجرای این عملیات جاده‌ای برای خاکبرداری حریم راه محدوده فلابن و احداث راه دسترسی محدوده آب اسک انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده هراز در این مدت مسدود بوده و جاده های کندوان و سوادکوه به عنوان مسیر جایگزین خواهند بود.

جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون ترافیک در جاده‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران به هشدار هواشناسی استان درباره وزش باد گرم در ارتفاعات اشاره کرد و  گفت: بر اثر افزایش دما و وزش باد گرم احتمال ریزش سنگ از کوه، سقوط بهمن و ذوب شدن برف‌ها در محورهای کوهستانی وجود دارد در نتیجه رانندگان با سرعت مطمئنه در این مسیرها رانندگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.