کد خبر : 14162
تاریخ انتشار :یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲
-

بازدید میدانی موسوی تاکامی از مرکز دیسپاچینگ منطقه ای شمال کشور

بازدید میدانی موسوی تاکامی از مرکز دیسپاچینگ منطقه ای شمال کشور
موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در مرکز دیسپاچینگ منطقه ای شمال کشور حضور یافت.


به گزارش تیتر شمال؛در بامداد یکشنبه ۱۸ تیرماه، دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در مرکز دیسپاچینگ منطقه ای شمال کشور حضور یافت.

 

دکتر موسوی تاکامی در این بازدید میدانی، نحوه خدمت رسانی همکاران خدوم این شرکت جهت تامین برق مطمئن و پایدار در شمال کشور (مازندران- گیلان- گلستان) را مورد بررسی قرار داد و گفت: گذر موفق از پیک بار امسال با کار شبانه‌روز و خستگی ناپذیر ممکن می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به عبور مصرف برق از مرز ۷۱ هزار مگاوات در کشور، بر لزوم مدیریت مصرف برق به ویژه در بخش مشترکین خانگی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.