کد خبر : 15144
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
170 views

توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران صورت پذیرفت؛

پاسخگویی به ۸۸ مورد شکایت و درخواست مردمی در سامانه سامد

پاسخگویی به ۸۸ مورد شکایت و درخواست مردمی در سامانه سامد
مسئول پاسخگویی به شکایات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: درشش ماهه اول امسال در زمینه رسیدگی به درخواست های مردمی، این اداره کل پاسخگوی 88 مورد شکایت و درخواست مردمی در سامانه ریاست جمهوری(سامد) بوده است.


به گزارش تیتر شمال؛ ابراهیم لایق مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و میز خدمت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، گفت : عملکرد مثبت این اداره کل در خصوص پاسخگویی به مراجعین و پیگیری شکایات و درخواست های مردمی منطبق با معیارهای دستگاه های نظارتی استان بود.

وی در ادامه گفت: هدایت پاسخگویی به بیش از ۷مورد شکایت و درخواست رسیدگی در سامانه سازمان بازرسی در کوتاهترین زمان پاسخ دهی از دیگر عملکرد های این اداره کل می باشد.

لایق همچنین از ثبت ۱۴۴ مورد ملاقات مردمی مدیر کل در بهار و تابستان امسال خبر داد و گفت: راهکارهای لازم در خصوص افزایش بهره وری و اصلاح برخی فرآیندهای کسب رضایتمندی مراجعین جهت خدمات مطلوب تر به مردم بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: واحد ارزیابی عملکرد برنامه منظمی جهت بازدید از ادارات تدوین نموده است که در این بازدیدها روند پاسخگویی حضوری و سامانه ای ، اجرای دستور العمل های نظر سنجی از مردم به صورت غیر حضوری و نصب کد دوبعدی و حضور و غیاب کارکنان مورد بررسی و پایش قرار می گیرد.

مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و میز خدمت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، در مورد انجام بازدیدهای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانی گفت: شهرستان های بابل، بابلسر، و قائمشهر در راستای شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در موضوعات رضایت سنجی( کد دوبعدی کارکنان)، دسترسی توانخواهان به فضای اداری( مناسب سازی ادارات جهت استفاده معلولین و جانبازان)، مدیریت سبز( با تکیه بر کاهش مصرف انرژی و مدیریت مصرف آب و توجه به موضوع پسماند با تفکیک زباله در مقصد) ، بازرسی از وضعیت ساختمان اداری محیط کار پرسنل و موضوعات دیگر بر اساس چک لیست بازرسی بصورت رندومی قرار گرفتند.

لایق ضمن تشکر و قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی های همه جانبه کلیه همکاران اعم از مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات ستادی و کارشناسان مرتبط با شاخص های ارزیابی عملکرد که این واحد را در انعکاس عملکرد اداره کل در ارزیابی سال ۱۴۰۱ یاری رساندند به گونه ای که در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت درجشنواره شهید رجایی در میان ۶۳ دستگاه اجرایی استان، این اداره کل حائز کسب رتبه برترگردید و از سوی استاندار محترم و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان مازندران مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.