کد خبر : 18630
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
129 views

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

نصب دو هزار انشعاب فاضلاب طی سال جاری در مازندران

نصب دو هزار انشعاب فاضلاب طی سال جاری در مازندران
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به نصب دو هزار انشعاب فاضلاب طی سال جاری، گفت: در حال حاضر ۴۳۵ هزار نفر از اهالی استان تحت پوشش طرح جمع آوری فاضلاب هستند.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار انشعاب فاضلاب با برخورداری ۸۷ هزار نفر در شهرهای مازندران نصب شد.

وی افزود: در این مدت هزار و ۱۷۰ فقره در شهر ساری، ۲۹۵ فقره در بابل، ۲۱۲ فقره در نوشهر، ۱۵۴ فقره در بابلسر، ۱۰۳ فقره در چالوس ۶۶ و فقره انشعاب فاضلاب در جویبار نصب شد و در مجموع ۲۷ هزار و ۲۰۱ آحاد از انشعاب فاضلاب برخوردار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تاکنون در مجموع ۶۳ هزار و ۷۳۹ فقره انشعاب فاضلاب با بهره مندی ۱۵۸ هزار و ۳۵۴ آحاد در سطح مازندران نصب شد، تصریح کرد: در شهر ساری ۲۶ هزار و ۱۵۱ مشترک، در بابل ۱۸ هزار و ۳۹۳ مشترک، در بابلسر پنج هزار و ۹۸۹ مشترک، در نوشهر پنج هزار و ۶۶۷ مشترک، در جویبار چهار هزار و ۵۰۸ مشترک و در چالوس سه هزار و ۳۱ مشترک اقدام به نصب انشعاب فاضلاب خود کردند.

مدیرعامل آبفای مازندران، جمعیت تحت پوشش فاضلاب در استان را ۴۳۵ هزار و ۷۱۳ نفر دانست و گفت: حفظ محیط زیست، منابع آبی و سلامت عمومی جامعه از جمله مزایای نصب و جاری سازی فاضلاب توسط مشترکان است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.