کد خبر : 19928
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۵
136 views

عضو مجلس خبرگان رهبری:

آیت‌الله رئیسی برای اعتلای ملت ایران سر از پا نمی‌شناخت

آیت‌الله رئیسی برای اعتلای ملت ایران سر از پا نمی‌شناخت
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله رئیسی برای اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی ایران و برای اعتلای ملت بزرگ ایران، سر از پا نمی‌شناخت.


آیت‌الله علی معلمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتر شمال؛ ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش به تشریح ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی پرداخت و گفت: شهادت مردان بزرگ برای خودشان، عزت و افتخار و برای ملت، خسارت است.

وی با اشاره به آیه شریفه « مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا»، افزود: حقیقتاً آیت‌الله رئیسی، مصداق برجسته رجال فعال در عرصه انقلاب و اسلام و دینداری بودند و برای اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی ایران و برای اعتلای ملت بزرگ ایران، سر از پا نمی‌شناخت و شب و روز در تلاش بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: دوست و دشمن، تلاش کاری او را تماشا کردند و آن را تصدیق می‌کنند.

معلمی ادامه داد: هر چند این شهادت برای ایشان اوج افتخار و عزت بود اما اقشار مختلف جامعه از شنیدن این خبر، سوختند و غرق در ماتم هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم خدای رحمان بر حسب وعده‌ای که فرموده است «ما نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِها نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْها أَوْ مِثْلِها أَ لَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللهَ عَلى کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ» با این مضمون که اگر جامعه استعداد خود را برای داشتن خدمتگزاران لایق و شایسته حفظ کند و بکار گیرد خدای رحمان لطفش را دریغ نخواهد کرد؛ در این موضوع نیز مشمول آن شویم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، عنصری جهادی، انقلابی، خدمتگزار، مومن، ولایی، باخلاص، شب و روز پای کار بودند.

معلمی با بیان اینکه رفته رفته، زوایای ماجرا روشن خواهد شد گفت: مشخص خواهد شد که این حادثه آیا یک اتفاق طبیعی بوده و یا دست‌های عوامل دشمن و بیگانگان به ویژه در آن منطقه که احتمال می‌رود عناصری از رژیم اسرائیل پلید در این ماجرا دست داشته باشند و لذا جامعه در انتظار است که ابعاد پنهانی این ماجرا، روشن شود.

وی گفت: ملت افتخار ‌می‌کند که چنین خدمتگزارانی داشت و دارد و وعده خداست که فرد لایق دیگری، جایگزین شود تا راه سازندگی کشور، راه اعتلا و استقلال کشور و ملت، تداوم پیدا کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.