کد خبر : 20503
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
109 views

تغییر مدیریتی در ایستگاه ششم؛

دادبود سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران شد

دادبود سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران شد
با استعفای احمد توکلی برای حضور در ستاد انتخابات یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری در تهران، عبدالرضا دادبود به‌عنوان سرپرست جدید معاونت عمرانی استانداری مازندران منصوب شد.


به گزارش تیتر شمال؛ پس از استعفای احمد توکلی سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران برای حضور در ستاد انتخابات یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری در تهران، عبدالرضا دادبود به‌عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران منصوب شد.

احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری جهت فعالیت در ستاد یکی از کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استعفا داد.

استاندار مازندران ضمن تشکر از خدمات شایسته ایشان از مدیر کل حوزه استاندار خواست، از وجود توکلی برابر با خواست ایشان استفاده شود.

بر این اساس، با حکم یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران، عبدالرضا دادبود، به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد.

در بخشی از حکم استاندار مازندران آمده است:

امید است؛ با اتکال به خداوند متعال و با رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره گیری از ظرفیتهای علمی و عملی همچنین فعلیت استعدادها و فرصتهای بالقوه استان مازندران به ویژه شهرداری ها و شهرداران محترم در انجام شایسته مسئولیت محوله با تاکید بر عدالت محوری و اخلاق گرایی در حوزه های حل مشکل پسماند و ترافیک، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و مسکن ملی با توسعه معماری ایرانی، اسلامی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های عمرانی استان موفق و منصور باشید.

دادبود، پیش از این مسئولیت‌های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، شهردار گرگان و مدیر کل دفتر فنی استانداری مازندران را در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.