کد خبر : 20562
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
108 views

به میزبانی آب و فاضلاب مازندران؛

همایش سراسری مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور برگزار شد

همایش سراسری مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور برگزار شد
صبح امروز همایش سراسری مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مازندران در بابلسر برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز همایش سراسری مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مازندران در بابلسر برگزار شد.

در این همایش دکتر محسن ولئیی معاون مشارکتهای اجتماعی وزارت کشور هدف از برگزاری مجمع خیرین آبرسان کشور را تامین آب شرب سالم برای روستاهای فاقد آب در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و کمک به اقتصاد ملی و منطقه ای و نیز تامین معیشت روستائیان عزیز دانست و افزود: استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان داخل و خارج کشور پیامدهای مثبتی در زمینه اشتغال و معیشت به همراه دارد.

دکتر حاجبی مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور نیز در سخنانی از آبرسانی به ۴۷۰۰ روستا با هماهنگی شرکتهای آب و فاضلاب خبر داد و تصریح کرد: برنامه های بلند مدت برای رفع کم آبی و کاهش تنش آبی در روستاها در دست اقدام داریم.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیز با اشاره به اینکه در این همایش میزبان مجمع خیرین ۱۳ استان کشور هستیم گفت: مجمع خیرین آبرسان مازندران از سال ۱۴۰۱ کار خود را با هدف ضرورت هم افزایی در استفاده از ظرفیت خیرین جهت ارتقای سلامت و دسترسی مردم به ویژه درمناطق محروم و کم برخوردار به آب شرب بهداشتی آغاز کرد .
مهندس بهزاد برارزاده ادامه داد: احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در شهرستان سیمرغ، حفر چاه و لوله گذاری شبکه آبرسانی در چالوس، هبه ۱۰۰ قطعه زمین در سطح استان، کمکهای نقدی خیرین در شهرهای ساری، نور و سیمرغ توسط خیرین در حال انجام است.
او تصریح کرد: از محل بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی نیز آبرسانی به ۱۲۷ روستای مازندران در حال اجراست و تفاهم نامه آبرسانی به ۴۴۸ روستا شامل ۱۲۰۰ کیلومتر لوله گذاری با این بنیاد خیریه امضا شد.

گفتنی است در پایان این همایش خیرین و مدیران عامل آبفا استانها به بیان تجربه های موفق خود در زمینه آبرسانی پرداختند.

انتهای خبر/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.