کد خبر : 20568
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
107 views

روزهای روشن در انتظار تیراندازی مازندران

روزهای روشن در انتظار تیراندازی مازندران
تیراندازی مازندران که سالهاست از فقر امکانات و زیرساخت‌ها رنج می‌برد، طی شش ماه گذشته دو بار میزبان رئیس فدراسیون تیراندازی بود.


به گزارش تیتر شمال؛ وجود استعدادهای فراوان، دارا بودن ورزشکاران ملی و المپیکی، امکانات بالقوه گردشگری و علاقمندان بسیارِ شکار در مازندران موجب شده که این استان از سایر نقاط کشور متمایز گردد و مستعد ایجاد زیرساخت‌های ورزش تیراندازی باشد.

همین نکات مهم سبب شد تا سردار مرتضی قربانی در راستای رونق ورزش تیراندازی در مازندران باری دیگر به این استان ورزش‌خیز سفر کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه حضورش در استان مازندران به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان از امکانات ورزشی استان بازدید کرد.

در این بازدید، زیرساخت‌های استادیوم شهدای ساری جهت راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی مورد بازبینی قرار گرفت.

دکتر علی رجبی وندچالی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این راستا قول مساعد برای راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی داد و مقرر شد طی مراحل قانونی این واگذاری صورت گیرد.سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی نیز از همراهی مدیریت ورزش مازندران با هیات تیراندازی قدردانی کرد و خواستار همکاری‌های بیشتر در رابطه با توسعه این ورزش شد.

وی وعده داد در صورت راه‌اندازی امکانات تیراندازی در مازندران، فدراسیون تیراندازی مسابقات ملی را در استان مازندران برگزار خواهد کرد.

دکتر بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران نیز از فقر امکانات تیراندازی در مازندران گفت و از عدم ایجاد زیرساخت‌ها در سنوات گذشته گلایه کرد.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های فدراسیون تیراندازی از هیات مازندران، از وجود استعدادهای فراوان در استان گفت و خواستار حمایت بیشتر اداره‌کل ورزش و جوانان شد تا استعدادهای تیراندازی مازندران قدرت ظهور و بروز پیدا کنند.

گفتنی است: در این بازدید، دکتر علی‌مصطفی رجبی دبیر هیات تیراندازی و ربابه رستمیان نایب‌رئیس هیات تیراندازی مازندران نیز رئیس فدراسیون تیراندازی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.