کد خبر : 20576
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
107 views

چند استکان چای و یک وعده شیرین؛

زیرساخت‌های تیراندازی دایر می‌شود

زیرساخت‌های تیراندازی دایر می‌شود
رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان سفرش به مازندران، در نشست با استاندار حضور یافت تا نتایج این سفر را با مدیریت ارشد استان در میان بگذارد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار قربانی که روز پُرمشغله‌ای را پشت سر گذاشت، شامگاه پنجشنبه در عمارت استانداری مازندران حاضر و با دکتر یوسف نوری دیدار کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی صبح پنجشنبه در همایش “پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر خط‌شکن و ویژه ۲۵ کربلا” در جمع همرزمانش به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه در ساختمان هیات تیراندازی مازندران حضور یافت و با متولیان تیراندازی استان به گپ و گفت پرداخت.

سردار قربانی در ادامه به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از تاسیسات ورزشی مازندران بازدید کرد و در جهت اخذ تصمیمات نهایی راهی استانداری شد.

ابتدای این دیدار به خاطره‌بازی از دفاع مقدس گذشت و سردار قربانی و دکتر نوری استاندار مازندران دو رزمنده دفاع مقدس، خاطرات سال‌های جنگ را مرور کردند و یادی از همرزمان آن دوران داشتند.

✔️کسب ۱۰ مدال در اهداف پروازی

رئیس فدراسیون تیراندازی در این نشست، مردم مازندران را با فرهنگ و قدردان دانست و گفت: استان مازندران در دفاع مقدس ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نشان از فداکاری مردمان این سرزمین دارد.

سردار قربانی، مازندرانی‌ها را مطیع ولایت فقیه خواند و افزود: مسئولین باید قدردان چنین مردمی باشند.

وی ادامه داد: طی ۱۰ سال قبل از حضورمان در فدراسیون تیراندازی هیچ مدالی در اهداف پروازی کسب نشده بود و طی یکسال اخیر موفق به کسب ۱۰ مدال شدیم و یک سهمیه المپیک نیز بدست آوردیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی یادآور شد: در سفرهای استانی، با استانداران توافق می‌کنیم که در هر شهرستان یک زمین به ورزش تیراندازی اختصاص یابد و امیداوریم این مهم در مازندران هم محقق شود.

سردار قربانی با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی در دین‌مان توصیه شده است، خواستار توجه ویژه به جوانان و استعدادهای موجود این ورزش شد.

✔️مازندران مستعد کارهای بزرگ است

در ادامه استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران مستعد کارهای بزرگ است، اظهار کرد: این استان نیروی انسانی خوبی دارد که باید توجه ویژه به این مهم داشت‌.

دکتر یوسف نوری تاکید کرد: هر کدام‌مان در هر جایگاهی هستیم وظیفه داریم کارهای بزرگ را به سرانجام برسانیم.

وی استفاده از امکانات گردشگری در توسعه ورزش تیراندازی را بسیار با اهمیت خواند و گفت: بسیاری از سایت‌های تفریحی و امکانات موجود در استان مازندران متروکه است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تیراندازی سنت ماست و توصیه شده است، افزود: اگر امکانات تیراندازی مهیا شود، تفنگ‌های بی‌اجازه برداشته خواهد شد و شکارچیان به این ورزش روی خواهند آورد.

نوری خاطرنشان کرد: مازندران پذیرای رقابت‌های ملی است و در این راستا آماده هرگونه همکاری هستیم.

✔️فقر امکانات تیراندازی در مازندران

همچنین رئیس هیات تیراندازی مازندران از نبود زیرساخت‌ها گفت و خواستار حمایت ویژه در این راستا شد.

دکتر بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه این ورزش تجهیزات‌محور و گران است خواستار همکاری بیشتر فرماندران با هیات تیراندازی شد.

وی با بیان اینکه در هیچ شهرستانی زیرساخت و امکانات مناسب تیراندازی نداریم، یادآور شد: تیراندازی ورزشی امنیتی است و مسئولین باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس هیات تیراندازی مازندران با تاکید بر اینکه باید گردشگری و ورزش تیراندازی را به هم سنجاق کنیم، ادامه داد: مازندران استعدادهای زیادی در تیراندازی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

✔️زیرساخت‌های تیراندازی دایر می‌شود

در پایان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از وجود استعدادهای فراوان در استان گفت و گفت: تاکنون ۳۰ ورزشکار ایرانی سهمیه المپیک کسب کردند که از این میان ۸ سهمیه سهم مازندران بوده است.

دکتر علی رجبی وندچالی با اشاره به اینکه ۳ داور مازندرانی در المپیک پاریس حضور خواهند داشت، افزود: هدف‌مان کسب ۴ مدال طلا در المپیک است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های تیراندازی هرچه زودتر در شهرستانها استقرار یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: برای راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی در ورزشگاه شهدای ساری باید طرح این اقدام توسط هیات تیراندازی تدوین و با طی مراحل قانونی این واگذاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.