کد خبر : 20586
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۵
112 views

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

مهلت ۱۰ روزه برای رفع مشکل ۲۰ ساله شهرک صنعتی چمستان

مهلت ۱۰ روزه برای رفع مشکل ۲۰ ساله شهرک صنعتی چمستان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: اداره کل منابع طبیعی استان عرصه بلامعارض شهرک صنعتی چمستان را به اداره کل اوقاف معرفی کند.


به گزارش تیتر شمال؛ علیرضا یوسف نژاد درخصوص نتایج بازدید استاندار از شهرک صنعتی چمستان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهرک صنعتی شهدای نور – چمستان تقریبا از دو دهه گذشته، عرصه ۳۶ هکتاری آن ۵۰ درصدش از طریق مراجع قضایی، وقفی اعلام شد.

وی افزود: در راستای رفع دغدغه‌های مدیران بنگاه‌های اقتصادی این شهرک و با تدبیر استاندار مازندران البته با هماهنگی انجام شده مقرر شد تا طی نشستی این موضوع تدبیر و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران، خاطرنشان کرد: در این راستا بازدید میدانی استاندار مازندران و هیات همراه از شهرک صنعتی نور-چمستان، صورت گرفت که در نهایت مقرر شد تا طی تفاهم سه جانبه‌ای که میان شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل اوقاف و منابع طبیعی مازندران انجام شد طی ظرف ۱۰ روز آینده اداره کل منابع طبیعی مازندران عرصه بلامعارضی را به اداره کل اوقاف معرفی کند و اداره کل اوقاف با توجه با هماهنگی اولیه با واقف اصلی و نیز هماهنگی لازم با ارکان اداره کل اوقاف، پیگیری و حل این معضل در دستور کار قرار گیرد.

یوسف نژاد تاکید کرد: امیدواریم با این روند، بتوانیم شاهد آن طی ماه‌های آینده باشیم که این دغدغه اصلی و اساسی بنگاه‌های اقتصادی شهرک صنعتی چمستان که در مواردی نظیر اخذ تسهیلات و سایر مسائل مبتلا به حوزه تولید، واحدهای تولیدی و صنعتی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است رفع شده است.

وی گفت: امیدواریم خروجی مذاکرات و تفاهم‌نامه سه‌جانبه در نهایت منتج به آن شود که در روزهای آینده خبرهای خوشی را برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی این شهرک در جهت رفع دغدغه‌های آنان شاهد باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.