کد خبر : 20592
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
113 views

بهره‌مندی چهار هزار و ۷۰۰ روستای کشور از آب آشامیدنی با مشارکت خیران

بهره‌مندی چهار هزار و ۷۰۰ روستای کشور از آب آشامیدنی با مشارکت خیران
مدیرعامل مجمع خیران آبرسانی آب آشامیدنی کشور گفت: چهار هزار و ۷۰۰ روستا در کشور باهماهنگی شرکت های آبفا و خیران در سال های اخیر آبرسانی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد جاجبی روز شنبه در همایش سراسری مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور در ساری از آبرسانی به چهار هزار و ۷۰۰ روستا با هماهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب خبر داد و افزود: برنامه‌های بلند مدت برای رفع کم آبی و کاهش تنش آبی در روستاها در دست اقدام داریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیز با اشاره به اینکه در این همایش میزبان مجمع خیرین ۱۳ استان کشور هستیم گفت: مجمع خیرین آبرسان مازندران از سال ۱۴۰۱ کار خود را با هدف ضرورت هم افزایی در استفاده از ظرفیت خیرین جهت ارتقای سلامت و دسترسی مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار به آب شرب بهداشتی آغاز کرد.

 

بهزاد برارزاده ادامه داد: احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در شهرستان سیمرغ، حفر چاه و لوله گذاری شبکه آبرسانی در چالوس، هبه ۱۰۰ قطعه زمین در سطح استان، کمک‌های نقدی خیرین در شهرهای ساری، نور و سیمرغ توسط خیران در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از محل بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی نیز آبرسانی به ۱۲۷ روستای مازندران در حال اجرا است و تفاهم نامه آبرسانی به ۴۴۸ روستا شامل هزار و۲۰۰ کیلومتر لوله گذاری با این بنیاد خیریه امضا شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.