کد خبر : 20601
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
116 views

در پایان بیستمین جلسه رسمی صورت گرفت؛

استعفای رئیس شورای شهر بابل

استعفای رئیس شورای شهر بابل
بیستمین جلسه شورای شهر بابل با حضور اعضا ظهر شنبه برگزار شد و در جلسه رسمی و علنی شورای شهر، حسین بیژنی با درخواست کتبی از سمت خود استعفا داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسین بیژنی رئیس شورا امروز شنبه در پایان بیستمین جلسه رسمی (علنی) درخواست استعفاء از ادامه خدمت در شورای اسلامی شهر بابل را طی نامه ای رسمی به نائب رئیس شورا تقدیم کرد.

بیژنی در بیان هدف از این اقدام بیان کرد:” بنابر دلایلی که در اولین جلسه علنی ارائه خواهم داد، برای رضای خدا و به منظور دفاع از حقوق مردم شریف و لایق خدمت بابل از عضویت خود در شورا بعد سی و پنج ماه خدمت استعفاء می کنم.

وی در این درخواست خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر بابل اعلام کرد: استدعا دارم ترتیبی اتخاذ فرمائید تا مراتب استعفاءحقیر در اولین جلسه آتی (سه شنبه مورخ ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳) مطرح و طبق ضوابط انشالله بر اساس تصمیم همه یا اکثریت اعضای محترم از ادامه خدمت در شورای اسلامی شهر معاف گردم. ”

بر اساس ماده ۱۲ و ۱۳ آئین نامه داخلی شورای اسلامی شهر مصوب ۱۳۸۴/۰۱/۲۴ هیآت وزیران، درخواست استعفاء در نخستین جلسه علنی بعدی شورا در دستور کار قرار خواهد گرفت و پس از بیان دلایل استعفا از سوی عضو متفاضی و صحبت های مخالف یا مخالفان، با اکثریت مطلق آرای حاضران در جلسه به تصویب خواهد رسید.

شورای اسلامی شهر بابل ۹ کرسی دارد که حسین بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.