کد خبر : 20605
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
113 views

فرماندار چالوس خبر داد:

اولتیماتوم ۱۰ روزه شناسایی علت خسارت تا برخورد با مسببین سیل کندوان

اولتیماتوم ۱۰ روزه شناسایی علت خسارت تا برخورد با مسببین سیل کندوان
فرماندار چالوس گفت: به دستور استاندار مازندران کمیته‌ای جهت مشخص شدن علت خسارتی بودن سیل اخیر جاده کندوان تشکیل و بعد از بررسی با متخلفان برخورد می شود‌.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد شریفی در گفت و گویی، به حجم مصالح موجود در سیل سال ۹۸ واسپول اشاره کرد و گفت: اگرچه سیل اخیر به این موضوع مرتبط نیست ولی با برداشت مصالح مسیر رودخانه آزاد می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌ی بارگشت سیل‌ها را در تیر و مرداد داریم افزود: در حال حاضر بدون بررسی نمی‌توانیم علت وقوع سیل اخیر را اعلام کنیم.

شریفی به دستور معاون استاندار مبنی بر تشکیل کمیته برای بررسی ترک فعل‌های، کم‌کاری‌های ادارات مربوطه و همچنین مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: بعد از وقوع حادثه نباید به فکر تصمیم‌گیری برای رفع مشکل باشیم.

فرماندار چالوس با بیان اینکه حفظ جان آدم‌ها در اولویت کار مسؤولان است، اظهار کرد: طبق نظریه کارشناسان و مشاهدات میدانی بازگشت دوره سیل‌های بعضا بیش از صد سال در حال وقوع است.

شریفی در ادامه گفت: سیل بعد از مدت نیم ساعته بارش در ارتفاعات به وقوع پیوست و امکان سیل مجدد در مکان‌های دیگر وجود دارد.

فرماندار چالوس با بیان اینکه قیمت اعلام شده امور آب جهت جمع‌آوری مصالح سیل واسپول برای پیمانکاران به صرفه نیست گفت: پیشنهاد می‌شود پیمانکاری انتخاب کنند و در ازای دریافت پول بعد از جمع‌آوری مصالح، درخواست لایروبی و احداث دیوار داشته باشند.

وی افزود: در این مورد می‌توانند از پیمانکاران طرح تعریض جاده مرزن‌آباد_دزدبن یا پیمانکار زیرگذر نواب جهت تامین مصالح مورد نیاز نیز استفاده کنند.

فرماندار چالوس گفت: به دستور استاندار مازندران کمیته‌ای جهت مشخص شدن مسببین سیل اخیر جاده کندوان تشکیل و بعد از بررسی با متخلفین برخورد خواهد شد‌.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.