کد خبر : 22157
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
105 views

مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده شهرداری خبر داد:

تقدیر از برگزیدگان مسابقه اهدای خون+تصاویر

تقدیر از برگزیدگان مسابقه اهدای خون+تصاویر
مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده شهرداری گفت: مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری از برگزیدگان مسابقه نقاشی «اهدای خون» که در بین فرزندان کارکنان شهرداری برگزار شد، قدردانی کرد.


به گزارش تیتر شمال؛  مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده شهرداری گفت: مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری از برگزیدگان مسابقه نقاشی «اهدای خون» که در بین فرزندان کارکنان شهرداری برگزار شد، قدردانی کرد.

گفتنی است ، در راستای فرهنگ‌سازی جهت اهدای خون به افراد نیازمند جامعه طی فراخوانی مسابقه نقاشی بین فرزندان کارکنان شهرداری ساری برگزار و در این راستا از سوی تنی چند از مسئولین و با حضور در مناطق و سازمان‌های تابعه از برگزیدگان مسابقه تقدیر شد.

راحله حاجیان مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده شهرداری در خصوص ترویج فرهنگ حسنه اهدای خون به نیازمندان گفت: اهدای خون اهدای زندگی است که نشانه‌ی ایثار و نوع‌دوستی بوده چراکه در بسیاری از این موارد فرد نیازمند سلامتی و امید دوباره به زندگی را به دست می‌آورد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار بانوان در اشاعه فرهنگ اهدای خون گفت: مشارکت بالا و بسترسازی فرهنگی از سوی بانوان زمینه نهادینه‌سازی این امر مهم را در سطح جامعه فراهم می‌سازد.

گفتنی است؛ برگزیدگان مسابقه نقاشی «اهدای خون» در مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری با حضور تنی چند از مسئولین مرتبط با اهدای هدایا تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.