کد خبر : 22571
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
135 views

مراسم استقبال قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در ساری برگزار شد؛

فیلم| علی رضایی: مهم‌ترین هدفم برای آینده قهرمانی المپیک ۲۰۲۸ است

فیلم| علی رضایی: مهم‌ترین هدفم برای آینده قهرمانی المپیک ۲۰۲۸ است
علی رضایی ساروی گفت: مهم‌ترین هدف حال حاضر من برای  آینده قطعا کسب مدال طلای المپیک 2028 لس‌آنجلس است تا مدال طلای المپیک را کسب کنم.


به گزارش تیتر شمال؛ لحظاتی پیش، علی رضایی قهرمان طلایی ساروی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان تا منزل پدری‌اش بدرقه شد.

علی رضایی ساروی موفق شد تا در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر پونته ودرا کشور اسپانیا در وزن ۷۴ کیلوگرم با شکست لاداریون لوکت از آمریکا، مدال طلای جهان را بر گردن بیاویزد.

علی رضایی در حاشیه مراسم استقبال، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: خدا را شاکرم که لطفش نصیب من شد تا بتوانم به مقام قهرمانی جوانان جهان دست یابم و مدال نقره سال گذشته را جبران کنم.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها با شکست حریفانی از ژاپن، اتریش، رومانی و برزیل به مرحله فینال راه یافتم و در رقابت پایانی با عبور از سد رقیب سرسخت امریکایی و قهرمان نوجوانان جهان، به مدال طلا برسم و پرچم عزیز کشورم را به اهتزار در بیاورم.

قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در خصوص برنامه‌ها و اهدافش برای ایام پیش‌رو، خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان ظرف یک ماه آینده در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان شرکت خواهم کرد و امیدوارم بتوانم مدال طلایم را تکرار کنم.

قهرمان طلایی ساروی، تاکید کرد: مهم‌ترین هدف حال حاضر من برای  آینده قطعا کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس است تا مدال طلای المپیک را کسب کنم.

رضایی در پایان، از حضور پرشور مردم مرکز مازندران در آیین استقبال، تشکر کرد و امیدوارم کشتی ساری در سطوح مختلف نوجوانان و جوانان پیشرفت کند و جا دارد همین‌جا از زحمات تمام مربیانم و پدر و مادرم نهایت قدردانی را داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.