کد خبر : 23020
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۵۱
106 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

ترافیک سنگین صبحگاهی در محورهای مازندران

ترافیک سنگین صبحگاهی در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای هراز، کندوان و آزادراه تهران - شمال سنگین است.


به گزارش تیتر شمال؛ علی صادقی در گفتگو با خبرنگاران از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه‌بیشه خبر داد و اظهار کرد: ترافیک در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل انتهای تونل البرز تا انتهای آزادراه سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه‌راهی چلاو تصریح کرد: محور چالوس و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی که از روز گذشته در جاده‌های مازندران آغاز ‌شده تا شنبه هفتم مهر ادامه دارد، افزود: از ساعت ۱۴ فردا از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

صادقی از ساعت ۱۵ فردا جمعه از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) بصورت کامل مسدود است، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه خواهد بود، گفت: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی فردا جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

صادقی خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی در پایان گفت: تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.