کد خبر : 23069
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
107 views

استاندار مازندران در اجلاسیه خانواده بهشتی:

مکتب سیدحسن نصرالله با شهادت او متوقف نمی‌شود

مکتب سیدحسن نصرالله با شهادت او متوقف نمی‌شود
استاندار مازندران، گفت: شهید سیدحسن نصرالله یک مکتب و یک راه بود و مطمئن هستیم که این مکتب با قوت بیشتری ادامه دارد.


به گزارش تیتر شمال؛  یوسف نوری ظهر امروز در اجلاسیه خانواده بهشتی ویژه اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهدای دیار علویان که در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید این خطه از شمال کشور در مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سليمانی روستای ماهفروجک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب، دنیای اسلام شخصیتی باعظمت، جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته و حزب‌الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی سیدحسن نصرالله هرگز از دست نخواهد رفت.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله یک مکتب و یک راه بود و مطمئن هستیم که این مکتب با قوت بیشتری ادامه دارد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: این شهادت‌ها و این اقدامات جنایتکار رژیک صهیونیستی که از سر استیصال و عجز او است قطعا نابودی او را تسریع خواهد بخشید.

این مسئول اعلام کرد: دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران در حال برگزاری است و اثر نخست برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی برای شهدا، متوجه خود ما است و انسان‌ساز است؛ لذا تجلیل، تکریم و تعظیم به شهدا ما را می‌سازد.

نوری بیان کرد: شهدا از اولیای خاص خداوند هستند و نقش الگویی برای ما در بعد فردی دارند و در بعد اجتماعی نیز همه ما آماده می‌شویم و امت واحده خواهیم شد.

وی عنوان کرد: اگر این‌گونه شد و ما به شهدا تعظیم کردیم، ما برای جهاد واقعی مهیا خواهیم شد و برکت و نورانیت را برای ما در پی خواهد داشت.

استاندار مازندران، تاکید کرد: هم‌اکنون پیش‌کنگره‌ها در حال برگزاری است و اجلاسیه نهایی در روز دوازدهم مهرماه برگزار می‌شود و نکته برجسته دومین کنگره، مشارکت و حضور پرشور مردم است.

این مسئول اعلام کرد: برنامه‌های فاخری همراه با استقبال بی‌نظیری در حال انجام است و مردم، پای کار کنگره آمده‌اند.

نوری متذکر شد: در کنگره دوم، حقیقتاً هم غنای آن به لحاظ محتوا و هم سطح آن به لحاظ برگزاری در مدارس، روستاها و نقاط گوناگون استان، عمق بیشتری به نسبت دور نخست پیدا کرده است.

وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای متعدد طی این ایام در استا، سبب شده است تا همه جای استان، معطر به بوی شهدا شود که این مهم موجب بقای نظام جمهوری اسلامی و سازندگی نوجوان و جوانان ما خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.