کد خبر : 23220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
107 views

رئیس کل دادگستری مازندران مطرح کرد:

کوتاهی برخی مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم

کوتاهی برخی مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کوتاهی، مسامحه، قصور و بی‌تدبیری برخی از مدیران در استان سبب بروز مشکلات شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس پوریانی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، اظهار کرد: آمد و رفت‌های مدیریتی برای همه است و خوشا به‌حال آنان که خوب عمل کردند و قدر فرصت را دانستند.

وی افزود: فرصت‌ها غنیمت شمرده نشود بعدها حسرت خواهد خورد و اگر خوب عمل شود بعدها غبطه خواهید شد و شادمان هستید.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: مدیرانی که وجدان و ایمان‌شان موجب شد تا از مشکلات و مسئولیت، فرار نکردند قطعاً موفق هستند و می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند.

این مسئول ادامه داد: مازندران یک استان ویژه‌ای است و موضوعات مختلفی از مسافر، جنگل، دشت، دریا، زمین‌خواری و غیره دارد که بعضاً موضوعاتی از دل آن نیز ایجاد خواهد شد.

پوریانی اظهار کرد: هجمه سنگین مسافر به استان همراه خود بسیاری از مشکلات را نیز با خود خواهد آورد که در حوزه معیشت، نظارت با اداره‌کل تعزیرات حکومتی است.

وی عنوان کرد: عملکرد تعزیرات حکومتی نقش موثری در معیشت مردم دارد و این نقش در استان مازندران ویژه است.

رئیس کل دادگستری مازندران، ادامه داد: عمده گلایه‌مندی‌های امروز مردم در حوزه معیشت به حوزه مسئولیتی تعزیرات حکومتی باز می‌گردد که ۹۰ درصد در تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

این مسئول گفت: یکی از چالش‌های جدی استان قاچاق کالا و ارز است که نقش تعزیرات حکومتی در برخورد با آن یک نقش موثر است.

پوریانی تاکید کرد: نقش تعزیرات در ساماندهی بازار و اصناف، یک نقش کلیدی است که به‌نحوی عمل شود تا از گران‌فروشی، جلوگیری شود.

وی اذعان کرد: کوتاهی، مسامحه، قصور و بی‌تدبیری برخی از مدیران در مازندران سبب بروز مشکلات در استان شده است و بعضاً گران‌فروشی افسارگسیخته در نقاط گردشگری و سواحل موجب گلایه‌مندی مردم شده است و اینجا است که تعزیرات حکومتی محکم و قاطعانه ورود کند.

رئیس کل دادگستری مازندران، تصریح کرد: اغماض کردن در حوزه سوءاستفاده و ایجاد مشکلات معیشتی به مردم در واقع ظلم به مردم است و تمام‌قد پشتیبان تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان هستیم.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی مازندران نیز در این مراسم با تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، اظهار کرد: امیدوارم با خدمات شایسته پاسخگوی اعتماد مدیران باشم.

تقی حسام با اشاره به اینکه در دو استان گلستان و قم فعالیت داشتم و امیدوارم در استان مازندران موفق باشم ادامه داد: وظیفه هر مدیر سازمانی اجرای وظایف و ابلاغی سازمانی است.

حسام اعلام کرد: در کنار برنامه‌های مناسبتی اجرای طرح‌های کالامحور نیز در اولویت قرار دارد که باید این طرح در استان ویژه مازندران، بومی‌سازی شود.

وی عنوان کرد: به لحاظ جرم‌شناسی اگر تعداد پرونده بالا باشد چندان خوب نیست اما در تعزیرات ازدیاد پرونده‌ها به منزله نظارت بالا است.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی مازندران بیان کرد: نظارت بر همه واحدهای صنفی استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و تعدد  واحدهای صنفی باید از ظرفیت مردم برای نظارت بهره ببریم.

حسام افزود: اعتماد به رسیدگی به پرونده‌ها یک امر کلیدی است و مردم باید مطمئن باشند پرونده‌ها در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

تقی حسام پیش از این مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم بوده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.