کد خبر : 23223
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
107 views

معاون استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم نظارت بر بازار و برخورد قاطع با متخلفان

لزوم نظارت بر بازار و برخورد قاطع با متخلفان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در بحث معیشت علاوه بر تامین کالا نیازمند بازرسی، نظارت و برخورد قاطع و جدی با متخلفان هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن خیریان‌پور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران که با حضور قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: قطعاً همه ما واقف هستیم که در شرایط موجود کشور و استان، نیازمند تحقق سه مسئله امنیت، پیشرفت و معیشت است.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی نیازمند به تامین کالاها و نیازمندی‌های مردم و نظارت و کنترل دقیق و برخورد صریح با مصادیق تخلف هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در بحث معیشت علاوه بر تامین نیازمند بازرسی، نظارت و برخورد قاطع و جدی با متخلفان هستیم.

خیریان‌پور ادامه داد: با توجه به میزبانی مازندران از جمعیت شناور، نیازمندی‌های استان را به چندین برابر افزایش می‌دهند و لذا در کنار دستگاه‌های اجرایی، ۲۰۰ هزار واحد صنفی استان و اصناف، نقش تعزیرات حکومتی بسیار بارز و جدی است.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی مازندران نیز در این مراسم، اظهار کرد: در باب تکریم ارباب رجوع همواره بنده و همکارانم در طول مدیریتم در پذیرش ارباب رجوع پاسخگو بودیم.

یدالله ملکی خاطرنشان کرد: در حوزه کمیته اقدام مشترک بررسی در حوزه چهارگانه صورت می‌گیرد که توفیقات خوبی هم حاصل شد.

این مسئول ادامه داد: بیشتر واحدهای اداری ما استیجاری بودند و بحث امحا مشکل بود که پرونده‌ها حدود ۵۰۰ هزار فقره، مختومه و منهدم شده است.

ملکی عنوان کرد: از سال ۷۴ مکان اداره کل که در واقع مسکونی بود وضعیت مناسبی نداشت و با تلاش صورت گرفته در سال ۹۷ با ۵۰۰ میلیون اعتبار هزار مترمربع تجدید بنا شد.

وی اعلام کرد: همواره در رسیدگی به پرونده‌ها چارچوب برنامه‌ها پیش رفتیم و بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های ما منتج به نتیجه شده است.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی مازندران گفت: به میزانی که کار شد نقایص و قصور را می‌پذیریم.

ملکی در پایان گفت: طی این مدت بیشترین تعامل و کمترین چالش را با دستگاه‌های اجرایی و ذیربط داشتیم و از همه قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.