کد خبر : 23298
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
133 views

با اعلام نفرات برگزیده؛

مدیرمسئول تیترشمال نفر برتر بخش تیتر جام رسانه‌ای امید شد

مدیرمسئول تیترشمال نفر برتر بخش تیتر جام رسانه‌ای امید شد
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و نخستین جشنواره ملی رسانه ای جام امید با معرفی تفرات برتر برگزار و مجتبی قربانی مدیرمسئول تیترشمال در جمع نفرات برتر جای گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و نخستین جشنواره ملی رسانه ای جام امید، ۱۴ مهرماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد با حضور مسئولان استانی، شهری و اصخاب رسانه مازندران برگزار شد.

بدین ترتیب، اختتامیه اولین جام رسانه‌ای امید مازندران در کنار جشنواره ابوذر جا خوش کرد و منتخبین این جام همراه با برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روی سِن رفتند و تکریم شدند.

در این آیین، در بخش یادداشت و سرمقاله، رقیه توسلی از پایگاه خبری “چامه شمال” رتبه برتر را کسب کرد.

همچنین در بخش گزارش، اشکان جهان آرای و آزاده بابانژاد انتخاب و در بخش عکس، احسان فضلی و مصطفی شانه‌چی برگزیده شدند.

در بخش تیتر نیز مجتبی قربانی از پایگاه خبری “تیتر شمال” با اثر «حالا تورق می‌چسبد؛ این کتاب‌ها ساخت ایران است» انتخاب شد و فرشید سگار نیز در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی رتبه برتر را کسب کرد.

ضمناً گروه‌های رسانه‌ای خبرگزاری فارس و مهر، پایگاه‌های خبری بلاغ، آوای خزر، اخبار سوادکوه، روزنامه کرانه شمال و گروه رسانه‌ای شهید یزدان‌پرست آمل در بخش میزان بازدید و سکوهای انتشار، برگزیده و تقدیر شدند.

همچنین بسیج رسانه شهرستان‌های سوادکوه، بابل و فریدونکنار نیز در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است: اولین جام رسانه‌ای امید مازندران به همت سازمان بسیج رسانه مازندران و با بازدید خبرنگاران رسانه‌های گروهی از واحدهای تولیدی “آکام پروفیل” تولیدکننده لوله و پروفیل از ورق فولادی و “آورتا” تولیدکننده در و پنجره “یو پی وی سی” در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی(ره) ساری شکل گرفت و در ادامه خبرنگاران مازندرانی، جشن خودکفایی تولید کاغذ در شرکت چوب و کاغذ را به رشته تحریر درآوردند.

شایان ذکر است مجتبی قربانی فعال رسانه‌ای استان مازندران که مدیرمسئول سایت‌های تیترشمال و مازنداصناف و نیز خبرنگار پایگاه خبری بلاغ مازندران است توانست در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز که همزمان با این جشنواره برگزار شد حائز رتبه شایسته تقدیر در بخش مصاحبه شود و تعداد جوایز جشنواره‌ای خود در بخش رسانه را به ۳۰ مورد برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.