کد خبر : 23546
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
103 views

در خطبه‌های نمازجمعه امروز ساری مطرح شد؛

تاکید نماینده ولی‌فقیه بر ذخیره‌سازی نزولات آسمانی و خرید دانه‌های روغنی از کشاورزان مازندران

تاکید نماینده ولی‌فقیه بر ذخیره‌سازی نزولات آسمانی و خرید دانه‌های روغنی از کشاورزان مازندران
آیت الله محمدی لائینی همچنین از مسئولان غله و جهاد کشاورزی خواست تا برای خرید محصولات کشاورزی نظیر دانه‌های روغنی و سویا از کشاورزان توجه بیشتری داشته باشند و به گفته کشاورزان محصول سویا بازار خوبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر شمال، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای امام خمینی (ره) مرکز مازندران، با اشاره به فرموده امام صادق (ع)، اظهار کرد: یک انسان خالص زمانی خالص است که مدح و مذمت برایش یکسان باشد یعنی در مقابل تعریف و انتقاد نگاه مساوی داشته باشد و هیچ تغییری نکند، یا کم عبادت کن با تقوا‌، خداوند به دل نگاه می‌کند.

وی افزود: مسئولین آب کشور و آب منطقه‌ای استان بیشتر بر ذخیره‌سازی نزولات رحمت خدا توجه کنند و از آن استفاده کنند برای پر آب کردن تالاب‌ها و آب‌بندان‌ها و سدهایی که داریم، می‌گویند چند سد نیمه کاره داریم، می گوئیم شما در سد تمام کاره‌ای که دارید آب ذخیره و حفظ می‌کنید؟ آب‌بندان‌هایی که دارید لایروبی می کنید؟ مازندران ریزش و نزولات آب زیاد دارد اما ما برای مهار اینها از مدل کشوری عقب هستیم‌.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: مسئولین جهاد کشاورزی و غله در خرید دانه‌های روغنی و سویا از کشاورزان توجه بیشتری داشته باشند چون برداشتش شروع شده اما بازارش رونق ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این هفته، هفته تربیت بدنی است خوشبختانه ما در مازندران ورزشکاران و ورزش‌دوستان فراوانی داریم، تکواندوکاران ما در مسابقات کره جنوبی قهرمان جهان شدند و چهار نفرشان مازندرانی بودند که جای افتخار دارد.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه جامعه ورزشکاران ما انسان‌های خیلی متوقعی نیستند، تاکید کرد: باید به حداقل انتظاراتشان توجه کنیم، به‌خصوص در زمینه شغل مشوق‌های قانونی برای آن‌ها وجود دارد که ان‌شالله عملی و انجام شود‌.

این مسئول به‌مناسبت تاسیس سازمان ملل، اعلام کرد: این سازمان در سال ۱۹۴۵ برای حفظ عدالت تشکیل شد اما سه سال بعد نظام جعلی اسرائیل تشکیل می‌شود یعنی بزرگترین خیانت و جنایت تاریخ اتفاق می افتد، شش میلیون نفر از ملت فلسطین از خانه و زندگی خود توسط این‌ها بیرون می‌شوند از دنیا آژانس هجرت یهودیان را جمع کردند و برای اینجا آوردند یعنی این ملت همه از جاهای مختلف دنیا جمع شدند و همه غاصب و در حکم نظامیان هستند اما در عین حال حزب الله سعی می‌کند به غیرنظامیان آسیبی نرسد اما اخیرا کارد به استخوان رسیده است.

وی ادامه داد: جنایاتی از جانب دولت غاصب اسرائیل انجام می‌شود که خود سازمان ملل و دولت‌های غربی هم اعتراف دارند از جمله اخیرا بمباران به مجموعه درمانی مسجد الاقصی که بیماران زنده زنده در آتش سوختند.

آیت الله محمدی لائینی اذعان داشت: از جمله این اعترافات اینکه شبکه بی بی سی انگلیس در گزارشی نوشت شاهدان حمله هوایی اسرائیل به مجتمع درمانی در غزه خیلی‌ها را در حال سوختن دیدند، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفته که غیرنظامیان آواره در حمله هوایی اسرائیل به یک بیمارستان زنده زنده می‌سوزند آنچه که اتفاق افتاد وحشتناک است، اینها جنایاتی است که این رژیم جعلی یک سال هست که مرتکب می‌شود، امروز همه دنیا به این فرمایش حضرت امام (ره) رسیدند که رژیم اسرائیل غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.