کد خبر : 34213
تاریخ انتشار :پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۴
-

نشست ستاد تسهیلات سفر مازندران برگزار شد؛

هم‌افزایی مسئولان برای میزبانی شایسته از گردشگران در ساری

هم‌افزایی مسئولان برای میزبانی شایسته از گردشگران در ساری
در آستانه سال نو و به منظور هم‌افزایی دستگاه‌های خدماتی، نشست ستاد تسهیلات سفر استان مازندران برگزار و بر آمادگی کامل زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و زیباسازی مرکز استان برای میزبانی شایسته از گردشگران و زائران تأکید شد.

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری جلسه ستاد تسهیلات سفر استان مازندران به ریاست «مهدی یونسی» استاندار مازندران و با حضور «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری، «سید حسن احمدی» شهردار مرکز استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به میزبانی فرمانداری ساری به صورت وبیناری برگزار شد.

در این جلسه، آخرین وضعیت زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و زیباسازی شهری برای استقبال از مسافران در مرکز دیار علویان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. استاندار مازندران در این نشست بر لزوم هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و ارتقای ضریب ایمنی و رفاه در سفرهای استانی تأکید کرد.

همچنین شهردار ساری در حاشیه این نشست وبیناری، گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح مرکز استان برای تسهیل امور مسافران و آماده‌سازی فضاهای عمومی ارائه داد.

گالری تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.