مدارس مازندران در صورت بیتوجهی به دستورالعملهای بهداشتی پلمب میشوند
معاون تربیتبدنی و سلامت اداره کل آموزشوپرورش مازندران هشدار داد : مدارس مازندران در صورت بیتوجهی به دستورالعملهای بهداشتی پلمب و کارکنان ناقض قوانین کرونایی در آموزش و پرورش به تخلفات اداری معرفی میشوند. به گزارش تیتر شمال؛ قربانعلی سهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از مجموع چهار هزار








