اصرار غیربومیان برای ورود به مازندران ادامه دارد
فرماندار آمل گفت: با وجود اعلام ممنوعیت ورود به مازندران از ساعت ۱۲ روز یکشنبه، متاسفانه همچنان با اصرار افراد غیربومی برای ورود به مازندران مواجه هستیم که با توجیههای متفاوت به دنبال عبور از قانون هستند. به گزارش تیتر شمال؛ علیرضا شریعت بامداد دوشنبه طی گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ساعت








