اشرافیگری مسئولان خیانت به مردم است/گلایه از کمکاری برخی ادارات که خروجی ندارند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان امروز باید از بیت المال بترسند، در مقابل حقوقی که میگیریم به ارائه خدمت فکر کنیم، سادگی نه اشرافیت نه خوی کاخ نشینی پیدا کردن باید خصوصیت مسئولان باشد. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و








