ارتقای سلامت جامعه نیازمند همراهی رسانهها است
مجتبی قربانی به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ در نشست خبری امروز ۲۸ مردادماه، دکتر سیده محدثه حسینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ضمن تقدیر از نقش مهم خبرنگاران در اطلاعرسانی و افزایش آگاهی عمومی، گفت: هدف ما ارتقای سلامت مردم است و در این مسیر به یاری رسانهها نیازمندیم. وی به برنامههای








