استفاده از بهبودیافتگان به‌عنوان مربی در طرح جدید فنی و حرفه‌ای مازندران

استفاده از بهبودیافتگان به‌عنوان مربی در طرح جدید فنی و حرفه‌ای مازندران

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – سیدبهنام مهردل مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران  در حاشیه نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از تغییر رویکرد این اداره‌کل در حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر خبر داد. وی با بیان اینکه تجربه‌های میدانی نشان می‌دهد مهارت‌آموزی نقش مهمی در تثبیت بهبودی دارد، گفت: در