اصلاح مصرف و تداوم گازرسانی به مناطق کوهستانی کجور
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، در نشست شورای اقتصادی استان در ساری با اشاره به وجود یکمیلیون و ۷۹۰ هزار مشترک گاز در استان که ۹۲ درصد آن را مشترکان خانگی تشکیل میدهند، بر ضرورت بهسازی و بهینهسازی مصرف انرژی تأکید کرد. وی با بیان اینکه


