اینجا هیچ‌کس دست خالی برنمی‌گردد!

اینجا هیچ‌کس دست خالی برنمی‌گردد!

        به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – صبح سه‌شنبه، سالن ملاقات مردمی فرمانداری ساری بار دیگر میزبان شهروندانی بود که از گوشه و کنار شهرستان آمده بودند؛ مردمی با روایت‌هایی متفاوت اما دغدغه‌هایی مشترک؛ دغدغه زندگی، معیشت، اشتغال و آینده. یکی از نخستین مطالبات مطرح‌شده، بازگشایی معبر در منطقه طالقانی اول بود.