آغاز به‌کار قرارگاه رصد و پایش مصرف برق مازندران

آغاز به‌کار قرارگاه رصد و پایش مصرف برق مازندران

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ قرارگاه رصد و پایش مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق مازندران، امروز با حضور مهندس حسینی کارنامی، مدیرعامل این شرکت، معاونین و مدیران دفاتر تخصصی، در ساختمان معاونت فروش و خدمات مشترکین، به طور رسمی آغاز به کار کرد. این اقدام در راستای مدیریت بهینه مصرف و تضمین پایداری شبکه برق

تقدير مديرعامل توانير از شرکت توزیع نیروی برق مازندران

تقدير مديرعامل توانير از شرکت توزیع نیروی برق مازندران

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛  شرکت توزیع نیروی برق مازندران، در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی و عمومی، موفق به کسب لوح تقدیر از سوی دكتر رجبى مشهدى مدیرعامل توانیر گردید. این موفقیت ارزشمند به واسطه افزایش قابل توجه درصد رشد عملکردی شرکت نسبت به سایر شرکت‌های توزیع برق کشور حاصل شده است. مهندس حسینی کارنامی،

ركوردشكنی مصرف برق در مازندران

ركوردشكنی مصرف برق در مازندران

به گزارش تیتر شمال؛ با افزایش گرمای هوا در استان طی روزهای اخیر، مصرف برق در شبکه توزیع برق مازندران(گلوگاه تا فریدونکنار) به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است به طوری که ظهر 21 مرداد ماه  با افزایش مصرف برق در استان مازندران رکورد بالاترین مصرف سال گذشته در استان زده شد. مهندس سیدکاظم حسینی کارنامی رئیس