شهرداری نکا روی ریل توسعه؛ بدهیها نصف شد
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – عصر شنبه ۲۶ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، سید اسماعیل میری، شهردار نکا، در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح آخرین وضعیت مالی و عمرانی شهرداری، از تسویه بخش قابل توجهی از بدهیهای گذشته و آغاز پروژههای مهم زیرساختی در سطح شهر خبر داد. وی با اشاره به شرایط
