اینجا هیچ‌کس دست خالی برنمی‌گردد!

اینجا هیچ‌کس دست خالی برنمی‌گردد!

        به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – صبح سه‌شنبه، سالن ملاقات مردمی فرمانداری ساری بار دیگر میزبان شهروندانی بود که از گوشه و کنار شهرستان آمده بودند؛ مردمی با روایت‌هایی متفاوت اما دغدغه‌هایی مشترک؛ دغدغه زندگی، معیشت، اشتغال و آینده. یکی از نخستین مطالبات مطرح‌شده، بازگشایی معبر در منطقه طالقانی اول بود.

جلسه برنامه‌ریزی هفته مازندران در فرمانداری ساری برگزار شد

جلسه برنامه‌ریزی هفته مازندران در فرمانداری ساری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تیتر شمال، جلسه برنامه ریزی هفته مازندران در سالن جلسات فرمانداری با حضور محمد علی نوبخت فرماندار مرکز استان، مرتضی بربسته سرپرست شهرداری ساری، حسین وریجی عضو شورای اسلامی شهر ساری، احسان مرادی فر رییس سازمان فرهنگی شهرداری ساری و جمعی از مدیران شهرستان ساری برگزار شد. محمد علی نوبخت فرماندار