سازمان همیاری شهرداریهای مازندران در مسیر توسعه است
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان، ضمن اشاره به اقدامات و برنامههای انجامشده در این مجموعه، گفت: سازمان همیاری شهرداریهای مازندران با رویکردی توسعهمحور، در مسیر تقویت خدمات و گسترش فعالیتهای اقتصادی و عمرانی قرار گرفته است. وی بر
