همافزایی شهرداری ساری و تأمین اجتماعی برای گرهگشایی از پروندههای عمرانی و رفاهی
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری– در راستای بهبود فرآیندهای اداری و حل چالشهای فیما بین، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران و شهردار ساری در نشستی مشترک، بر گسترش همکاریهای دوجانبه و ایجاد بسترهای جدید برای تعاملات سازنده تأکید کردند. در این