اتصال ۷۰ هزار مشترک پرمصرف برق مازندران به کنتورهای هوشمند کنترل مصرف

اتصال ۷۰ هزار مشترک پرمصرف برق مازندران به کنتورهای هوشمند کنترل مصرف

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – سید کاظم حسینی روز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران در ساری اظهار کرد: ۴۰ هزار مشترک پرمصرف خانگی و ۲۸ هزار واحد تجاری پرمصرف در استان شناسایی و به کنتورهای هوشمند کنترل مصرف متصل شده‌اند که بر اساس آن، میزان مصرف این مشترکان به‌صورت خودکار مدیریت

فیلم|قطع برق ادارات و بانک‌های پرمصرف مازندران

فیلم|قطع برق ادارات و بانک‌های پرمصرف مازندران

به گزارش تیتر شمال؛ سارا احمدی-  سیدکاظم حسینی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات در دستور کار جهت  گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ و نیز جزییات اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف برق، اظهار کرد: طرح پاداش مصرف برای تمامی مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی اجرا می‌شود و در قبال صرفه