تلفات فوکهای خزری در مازندران به ۱۷ قلاده رسید
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – روحالله اسماعیلی روز یکشنبه در نشست شورای حفاظت محیط زیست مازندران در ساری از افزایش تلفات فوکهای خزری در سواحل استان خبر داد و اظهار کرد: با مشاهده و ثبت لاشههای جدید در سواحل بابلسر و جویبار، تعداد تلفات این گونه ارزشمند از ابتدای سال جاری