کد خبر : 5242
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
128 views

فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری ساری ـ نجف/ مسافران در سلامت هستند

فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری ساری ـ نجف/ مسافران در سلامت هستند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام نقص فنی هواپیمای وارش در فرودگاه ساری گفت: هواپیما از مقصد ساری به نجف درحال حرکت بود که خلبان متوجه نقص فنی شد و به مبدا بازگشت. به گزارش تیتر شمال؛ سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تایید نقص  فنی یک فروند هواپیمای مسافربری در

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام نقص فنی هواپیمای وارش در فرودگاه ساری گفت: هواپیما از مقصد ساری به نجف درحال حرکت بود که خلبان متوجه نقص فنی شد و به مبدا بازگشت.


به گزارش تیتر شمال؛ سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تایید نقص  فنی یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه ساری اظهار کرد: می‌توان گفت این یک رویداد بود، امروز هواپیما از مقصد ساری به نجف در حال حرکت بود که خلبان متوجه نقص فنی در موتور هواپیما شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به این مسئله خلبان بلافاصله تصمیم به بازگشت گرفته است، گفت: این هواپیما بعد از ۲۰ دقیقه به مقصد نشست و در حال حاضر ۱۳۵نفر از مسافران این پرواز در سلامت کامل در حال پیاده شدن هستند.

همچنین روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران با اعلام جزئیات در این زمینه اعلام کرد؛ پرواز شرکت هواپیمایی وارش به شماره ۶۸۱۹ از ساری به مقصد نجف اشرف از نوع B۷۳۳ با ۱۳۵ مسافر،دقایقی بعد از برخاستن ازباند فرودگاه شهدای ساری، به علت مشکل در موتور شماره ۲ درخواست برگشت به فرودگاه ساری را کرد.

بعد از اعلام حالت اضطراری توسط خلبان پرواز، کنترلر و سرکشیک برج مراقبت پرواز، طبق نمودار طرح اضطراری فرودگاه شهدای ساری اقدام به هماهنگی‌های دقیق و لازم کرد و همه همکاران آتش‌نشانی و همه ارگان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و پس از انجام دستورالعمل‌های عملیاتی سالم به زمین نشست ومسافران همگی بسلامت از هواپیماخارج شدند.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.