کد خبر : 10477
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
110 views

استاندار مازندران:

وجود طرح های نیمه کاره ۱۵ و ۲۰ ساله پذیرفتنی نیست/ فرمانداران مسوول نیمه کاره بودن طرح های هر شهرستان هستند

وجود طرح های نیمه کاره ۱۵ و ۲۰ ساله پذیرفتنی نیست/ فرمانداران مسوول نیمه کاره بودن طرح های هر شهرستان هستند
استاندار مازندران با اظهار این که فرمانداران مسوول اتمام طرح های نیمه کاره در شهرستان ها هستند ، گفت: فرمانداران باید نسبت به طرح های نیمه کاره سوال و بازخواست داشته باشند.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی پور عصر امروز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های برق منطقه ای مازندران و گلستان در ساری افزود: این که طرح های نیمه کاره ۱۵ و ۲۰ ساله در شهرستان ها وجود.داشته باشد و ما بی توجه باشیم، اصلا پذیرفتنی نیست.

وی با بیان این که مردم با دیدن طرح های نیمه کاره ناامید می شوند، بیان داشت : تا زمانی که طرح های نیمه تمام در شهرستان ها وجود دارد نباید به دنبال طرح جدید بدون برنامه ریزی و زمان بندی برای بهره برداری برویم .

استاندار مازندران به اهمیت اطلاع رسانی خدمات ارایه شده در طول ۴۴سال بعد از انقلاب به مردم تاکید کرد و گفت: بعد از انقلاب مشترکان برق در استان ۱۶۰ هزار مشترک با جمعیت یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری بود اما اکنون با جمعیت سه میلیون و ۳۰۰نفری به دو میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک رسیده است.

وی ادامه داد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی تمامی سه هزار و ۶۰۰ روستای بالای ۱۰خانوار استان مازندران از نعمت برق برخوردارند.

حسینی پور با اشاره به این نکته که اکنون در بسیاری از مناطق روستایی کشورهای همسایه حتی از کمترین خدمات عمومی برخوردار نیستند، بیان داشت: طبق آمار شبکه برق مازندران در بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب چهار برابر بیشتر شده است.

استاندار مازندران با بیان این که مقایسه ارایه خدمات عمومی برق در قبل و بعد از انقلاب اصلا قابل تصور نیست، گفت: آنچه را در کشور زحمت و کار شده است، باید طبق آمار واقعی اطلاع رسانی شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که در دولت سیزدهم سیاست مبنی بر خاموشی مشترکان خانگی باید به صفر برسد عملیاتی شده است، گفت: اگرچه به مراکز تولیدی و صنعتی فشار آمده است، اما با توسعه ای که انجام شد، قطعی برق در صنایع هم به حداقل می رسد.

مکتب و سیره عملی امام راحل و رهبر انقلاب مدیریت جهادی است

استاندار مازندران با بیان این که با مدیریت جهادی و با امیدوار بودن می توان به نتیجه رسید ، ادامه داد: اکنون با هم همه ای را که دشمن انجام می دهد، متاسفانه ادبیات همگانی می شود ، در حالی که توسعه زیادی در ۴۴سال بعد انقلاب در همه نقاط کشور رخ داده است.

حسینی پور گفت: ما می توانیم خط امام راحل است و هر کسی این اعتقاد را نداشته باشد ، در مسیر خط امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی نیستند.

وی به اقتدار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت :آمریکا ،چین ،روسیه ،مجموعه کشورهای اروپایی با محوریت آلمان و ایران پنج قدرت جهانی هستند، بسیاری از مسوولان همین کشورها این موضوع را در جلسات و بعضی از رسانه های خودشان اعلام می کنند.

وی با بیان این که مکتب منحصر به فرد امام راحل امروز به سراغ مردم و ملت های مختلف کشورهای جهان رفته است، گفت: اثرگذاری جمهوری اسلامی در تمامی بخش های دنیا مسجل شده است ،این قدرت جمهوری اسلامی بوده که رییس جمهوری سابق آمریکا رسماً اعلام کرد که تلاش ایران عامل رای نیاوردن من بوده است.

حسینی پور گفت : خواسته و مطالبه امروز مردم از مسوولان جمهوری اسلامی بر اساس منویات رهبری این است که ما در آخرین خاکریز در نبردمان با دشمن باید به مقوله توسعه اقتصادی توجه جدی داشته باشیم .

وی ادامه داد: مدیران فعال بدون حاشیه هستند، هر مدیری که کار و تلاش جهادی نداشته باشد، دارای حاشیه است.

وی تاکید کرد: ماموریت مسوولان در جمهوری اسلامی در هر کجای این کشور بزرگ و مهم است. استاندار مازندران تصریح کرد: با کار و تلاش مازندران قوی را باید توسعه بدهیم، باید در امتداد اقتدار لشگر ۲۵کربلا کار و تلاش و رقابت کنیم، مراودات مازندران با کشورهای همسایه در کریدور شمال و جنوب با دیپلماسی فعال دولت سیزدهم توسعه پیدا کرده است ،بنابراین زیر ساخت های ریلی ،برق وگاز را باید توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: در اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه تلاش برای بهتر بودن،بهتر زیستن و بهتر شدن است، تاکید می کنم مسوولان باید طبق نگاه رهبر انقلاب مبنی بر حفظ شانیت مردم و بهتر زندگی کردن ملت، باید تلاش مضاعف کنیم.

وی با اشاره به این که تامین مالی برای توسعه زیر ساخت های برق در مازندران به دلیل مشارکت ضعیف بخش خصوصی با چالش مواجه است، گفت: در زیر ساخت های توسعه ای برق مازندران باید زمینه حضور بخش خصوصی را جدی بگیریم.

وی از سرمایه گذاری هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه برق توسط شرکت هلدینگ برق کشور چین در مازندران خبر داد .

وی گفت: سه هزار میلیارد تومان نیز با مشارکت بانک ها برای توسعه زیر ساخت های آب مازندران نیز اختصاص یافته است.

در این مراسم ۱۰طرح خط و پست انتقال و فوق توزیع مازندران به ارزش یکهزارو ۲۹۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین ۹طرح برقی به ارزش دو هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

منیع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.