کد خبر : 35496
تاریخ انتشار :شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵
-

بازدید مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان از پروژه‌های راهبردی ساری ۷ و رستم‌کلا

بازدید مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان از پروژه‌های راهبردی ساری ۷ و رستم‌کلا
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با حضور در محل احداث ایستگاه‌های ۶۳ کیلوولت ساری ۷ و شهر رستم‌کلا، روند اجرای این پروژه‌های مهم توسعه شبکه برق را از نزدیک بررسی و بر تسریع در تکمیل آن‌ها تأکید کرد.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان – مهندس نصیری، مدیرعامل این شرکت، در بازدیدی میدانی از پروژه‌های در حال احداث ایستگاه‌های ۶۳ کیلوولت ساری ۷ و شهر رستم‌کلا در استان مازندران، آخرین وضعیت اجرایی و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید، روند اجرای عملیات عمرانی، مسائل فنی، وضعیت تأمین تجهیزات و چالش‌های موجود در مسیر تکمیل پروژه‌ها بررسی شد. مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ضمن تأکید بر رعایت الزامات فنی و استانداردهای کیفی، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و بهره‌برداری به‌موقع از این طرح‌های زیرساختی شد.

 

 

ایستگاه‌های ۶۳ کیلوولت ساری ۷ و شهر رستم‌کلا از جمله پروژه‌های مهم توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع برق در منطقه به شمار می‌روند که با هدف افزایش پایداری شبکه، ارتقای قابلیت اطمینان تأمین برق مشترکان و پاسخگویی به رشد روزافزون مصرف برق در استان‌های مازندران و گلستان در دست احداث هستند.

تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نقش مؤثری در تقویت زیرساخت‌های برق منطقه، کاهش بار شبکه موجود و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان خواهد داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.