کد خبر : 34622
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۵
-

بررسی چالش‌های حمل‌ونقل شهری در جلسه شورای ترافیک ساری

بررسی چالش‌های حمل‌ونقل شهری در جلسه شورای ترافیک ساری
جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری با هدف بررسی چالش‌های حمل‌ونقل شهری و اتخاذ تصمیمات جدید برای بهبود وضعیت تردد، صبح روز دوشنبه با حضور فرماندار، شهردار مرکز استان و رئیس شورای اسلامی شهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری با هدف بررسی چالش‌های حمل‌ونقل شهری و اتخاذ تصمیمات جدید برای بهبود وضعیت تردد، صبح روز دوشنبه با حضور فرماندار، شهردار مرکز استان و رئیس شورای اسلامی شهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این نشست تخصصی به منظور هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای حل معضلات ترافیکی هسته مرکزی و ورودی‌های شهر تشکیل شد.

در این جلسه که به ریاست بهروز اسکندرنیا، فرماندار ساری برگزار شد، سید حسن احمدی شهردار ساری و سید افشین راسخ رئیس شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان حضور داشتند. حاضرین در این نشست به بررسی آخرین وضعیت طرح‌های ترافیکی، ایمن‌سازی معابر و بهسازی زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی پرداختند.

گالری تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.