مطالبات شهروندان بیواسطه مطرح شد؛
برگزاری ملاقات مردمی مدیرعامل سازمان همیاری مازندران در نوشهر + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – در راستای تکریم ارباب رجوع و با دستور تأکیدی استاندار مازندران، ملاقات مردمی محسن رضایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان مازندران در دفتر غرب استانداری مازندران در شهرستان نوشهر برگزار شد.
این برنامه صبح سهشنبه با حضور مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حملونقل و ترافیک استانداری و همراهی جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان برگزار شد و شهروندان و مراجعان مسائل، مطالبات و درخواستهای خود را به صورت مستقیم با مسئولان مطرح کردند.
در این دیدار، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان ضمن استماع درخواستهای مردمی، دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موضوعات مطرحشده صادر کرد.
همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و مدیریت امور شعب بانک ملی استان از دیگر مدیران حاضر در این برنامه بودند.
گفتنی است این ملاقات مردمی در محل دفتر غرب استانداری مازندران در شهرستان نوشهر برگزار شد و مسئولان حاضر بر تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان تأکید کردند.





انتهای خبر/
برچسب ها :برگزاری ملاقات مردمی ، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ، مشکلات بی واسطه ، نوشهر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰