استاندار مازندران خبر داد؛
بهرهبرداری از جاده دسترسی بندر نوشهر تا هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – مهدی یونسی رستمی، استاندار مازندران، در جریان بازدید میدانی از پروژههای عمرانی شهرستان نوشهر، از روند مطلوب و سرعت بالای اجرای جاده دسترسی بندر نوشهر خبر داد و بر تکمیل آن در موعد مقرر تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت راهبردی این پروژه برای منطقه گفت: با پیگیری جدی موانع اجرایی و تعهدات انجامشده، در حال حاضر پیشرفت پروژه در سطح مطلوبی قرار دارد و پیشبینی میشود این طرح مهم عمرانی تا هفته دولت به بهرهبرداری برسد.
استاندار مازندران این پروژه را یکی از ابرپروژههای زیرساختی استان دانست و افزود: دولت در استان برای اجرای طرحهای عمرانی و توسعهای با مشکل تأمین اعتبار مواجه نیست و از ظرفیت لازم برای جذب و تخصیص منابع برخوردار است.

یونسی رستمی با بیان اینکه بهرهبرداری از این مسیر موجب کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا خواهد شد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان خواهد داشت.
وی در ادامه به موضوع مدیریت پسماند در منطقه اشاره کرد و گفت: با بهرهگیری از تیمهای تخصصی، روند رفع مشکلات نیروگاه زبالهسوز در حال انجام است و تاکنون حدود ۷۰ درصد موانع این بخش برطرف شده است.

استاندار مازندران همچنین تأکید کرد: رویکرد استان تنها محدود به زبالهسوزی نیست و برنامهریزی جامعتری در حوزه مدیریت پسماند در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستانهای نوشهر و چالوس، ایجاد زیرساختهای تولید کمپوست و گرانول در دستور کار است تا علاوه بر مدیریت اصولی پسماند، محصولات تولیدی در اختیار کشاورزان و باغداران منطقه قرار گیرد.
انتهای خبر/
برچسب ها :بهرهبرداری ، جاده دسترسی بندر نوشهر ، هفته دولت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰